tiistai 4. toukokuuta 2010

Mihin suklaakeksin muruset ovat kadonneet?

Voi ei! Miten salaperäisen äänen omistaja on voinut hävitä taivaan tuuliin? Suklaakeksien murusia ei löydy enään ollenkaan Panfusta. Tehtävässä ei voi edetä ollenkaan eteenpäin, jollei viimeisiä murusia löydä. Tänään kysyin lähes kaikilta "Voitteko auttaa minua?", "Missä on viimeiset keksinmuruset tehtävässä salaperäinen puhelu?" ja muita kysymyksiä. Tämä alkaa jo mennä mysteerin puolelle, mikä etsivä Captainista muka tulee, kun ei edes löydä yhtiä suklaakeksin murusia.

Jospa sinä osaisit auttaa, jos osaat, niin voisitko ystävällisesti kommata tähän, ja kertoa missä ne ovat.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Viimeiset keksinmurut ovat Kaupungissa! Ja ei tarvitse kiittää!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) Voit kysyä minulta apua joka tehtävässä, kun olen tehny kaikki tehtävät!=)=)=)=)=)=)=

Pinja kirjoitti...

Hahhaha Anonyymi oon miekin ja toi siun =)=) Alkaapi jo ärsyttää... "Ja ei tarvitse kiittää, hissulihei"...
terveisin Camille vailla elämäniloa.

Mangolia kirjoitti...

Anteeksi kuinka? Mitä sitten vaikka olinkin tuolloin Anonyymi??? Kerroppa Camille mulle se! Ja kuule, Mikä sua "Alkaa ärsyttää?" Sen MYÖSKIN haluan tietää! Miksi sä matkit mua, Camille????? Nyt MUA alkaa ärsyttää! hissulihei?????? Camille. Voidaanko joskus tavata Panfussa?????? Tassuttain Mangolia jota ärsyttää!

Captain kirjoitti...

Hei! Lopettakaa kiitos. Okei? En tarkoittanut blogiani riitelypaikaksi mutta ei siitä enempää. Mutta en haluaisi että täällä KAUHEESTI TAPELLAAN.. Jooko? Jos on blogini lukija, toivoisin toki, ettette käyttäisi nimeä Anonyymi, jos siis olette blogini lukijoita. Mutta toki sitä saa käyttää jos vaikka vanhemmat ovat sitä mieltä jne... :D